Gyakran ismételt kérdések

1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől változhat:

0 – 10.000 Ft-ig: 950 Ft,
10.001 – 30.000 Ft-ig: 1.050 Ft,
30.001 Ft-tól: 1.150 Ft

2. Utánvételnek van plusz költsége?

Nincs, a szállítási díjak minden esetben magukban foglalják az utánvét költségét is.

3. Mikor kapom meg a terméket?

A kézbesítés várható időtartama a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap. A küldemények kézbesítését, szállítását a DPD futárszolgálat végzi.

4. Kapok értesítést a futár érkezéséről?

Igen, a DPD futárszolgálat SMS-ben értesíti a csomag érkezéséről, valamint a kézbesítés előtt telefonon jelzi a várható pontos érkezését. Áruházunk plusz emailt nem küld.

5. Fizethetek banki előre utalással is?

Igen, lehetősége van banki előre utalással való fizetésre. Rendelés után ügyfélszolgálatunk emailben küldi a fizetéshez szükséges információkat.

6. A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az Áfa-t?

Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, magukban foglalják a 27%-os Áfa-t.

7. Vásárolhatok regisztráció nélkül is?

Igen, regisztráció nélkül is vásárolhat nálunk.

8. Fizethetek bankkártyával is személyes átvételnél?

Igen, raktáráruházunkban személyes átvételkor bankkártyával is fizethet. Amennyiben kiszállítással rendeli meg a terméket, abban az esetben a futárnak kizárólag készpénzzel tud fizetni, bankkártyával nem.

9. Nem kaptam számlát, mikor és hogyan kaphatom meg?

A számlát minden esetben az áruval együtt a csomag tartalmazza. Ha mégsem találja, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és pótoljuk az elmaradást.

10. Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze oldalunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Ha vendégként vásárolt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és ellenőrizzük az adatokat.