Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől változhat:

0 – 10.000 Ft-ig: 1.090 Ft,
10.001 – 30.000 Ft-ig: 1.390 Ft,
30.001 Ft-tól: 1.690 Ft

Utánvételnek van plusz költsége?

Az utánvételnek 400Ft költsége van.

Mikor kapom meg a terméket?

A kézbesítés várható időtartama a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap. A küldemények kézbesítését, szállítását a Magyar Posta futárszolgálat végzi.

Miért nem tudok adott termékből x darabnál többet tenni a kosárba?

A rendszer raktárkészletünk maximumát engedi csak a kosárba tenni. Ha valamelyik termékből többet szeretne vásárolni, kérjük írja meg a rendelés leadásakor a megjegyzésbe.

Rendelésemet leadhatom e-mailben, telefonon is?

A gyorsabb és pontosabb rendelés feldolgozás miatt, javasoljuk inkább a webáruházunkban történő rendelés leadását. Köszönjük!

Kapok értesítést a futár érkezéséről?

Igen, a Magyar Posta futárszolgálat értesíti a csomag érkezéséről, valamint a kézbesítés előtt telefonon jelzi a várható pontos érkezését. Áruházunk plusz emailt nem küld.

Fizethetek banki előre utalással is?

Igen, lehetősége van banki előre utalással való fizetésre is. Rendelés után ügyfélszolgálatunk emailben küldi a fizetéshez szükséges pontos információkat.

Banki előre utalást választottam, miért várjam meg az utaláshoz szükséges információkat?

Törekszünk arra, hogy a webáruházban lévő termékek 100%-ban megvásárolhatóak legyenek. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a kaposvási áruházunkban egy vásárló pontosan ugyanazt a terméket vásárolta meg, amit Ön szeretett volna és kifogytunk belőle. Megértését köszönjük!

A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az Áfa-t?

Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, magukban foglalják a 27%-os Áfa-t.

Vásárolhatok regisztráció nélkül is?

Igen, regisztráció nélkül is vásárolhat nálunk.

Fizethetek bankkártyával is személyes átvételnél?

Igen, raktáráruházunkban személyes átvételkor bankkártyával is fizethet. Amennyiben kiszállítással rendeli meg a terméket, abban az esetben a futárnak kizárólag készpénzzel tud fizetni, bankkártyával nem.

Nem kaptam számlát, mikor és hogyan kaphatom meg?

A számlát minden esetben az áruval együtt a csomag tartalmazza. Ha mégsem találja, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és pótoljuk az elmaradást.

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Amennyiben rendelésről, szállításról, egyéb megkeresésről nem kapott visszaigazoló, illetve válasz e-mailt egy munkanapon belül, kérjük ellenőrizze oldalunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Ha vendégként vásárolt, illetve a küldött e-mailre nem érkezik válasz, kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot!